دکتر خسروی : مردم تکلیف فتنه گران را در 9 دی مشخص کردند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

نماینده مردم تربت حیدریه خطاب به نامه سرگشاده 9 نفر از اصلاح طلبان به ریاست جمهور در باره ابهامات فتنه 88 و انحصار سران فتنه اظهار داشت :

 هر گونه تغییر در احکام سران فتنه فقط از طریق قانون امکان پذیر است.

تهران-مجلس شورای اسلامی
ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار تابان تربت عنوان داشت : عوامل غائله فتنه 88 بر اساس تدبیر شورای عالی امنیت ملی و احکام قضایی و رافت و گذشت اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران در حصر به سر می برند و اگر بخواهد تغییری در این احکام صورت گیرد فقط از طریق قانون امکان پذیر خواهد بود.
خسروی افزود : در 24 خرداد امسال با توجه به اینکه رای نفر اول تا دوم فقط 300 هزار نفر بیشتر نبود نظام به رای مردم تمکین کرد و دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب معرفی شد و کابینه وی از سوی مجلس با تعامل قوای دیگر رای اعتماد را از نمایندگان ملت دریافت نمود و همه سعی در تعامل و تفاهم با دولت جدید دارند.
وی افزود : اما در سال 88 با توجه به اینکه 40 میلیون در انتخابات شرکت کردند و انتخاباتی بی سابقه در دنیا برگزارشد دیری نگذشت که این شیرینی به کام مردم تلخ شد . اختلاف رای 11 میلیونی رفیب با فتنه و سناریوی از قبل طراحی شده توسط جبهه استکبار و مزدوران داخلی اش نظام را تا مرحله براندازی برد که خوشبختانه با توکل بر خدا و یاری اهل بیت علیه السلام و تدبیر و درایت رهبری حکیمانه نظام و بصیرت و هوشیاری ملت این کشور از گزند این فتنه سخت نجات پیدا کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز داشت : بنده خودم از زبان سفیر فرانسه شنیدم که بعد از اعلام رای چهل میلیونی ملت در سال 88 همه کشورها به این خواسته ملت ایران احترام و تمکین کردند و دوست داشتند با ایرانی دموکراسی تعامل و مذاکره داشته باشند اما در فرصتی کم همین کشورها با حمایت های خود از عوامل داخلی که گاها از روی جهالت و گاها از روی عنادبود دست به فتنه عظیمی زدند .
خسروی خاطر نشان کرد : در فتنه سال 88 خسارات زیادی به این کشور و نظام وارد شد و این ملت 30 نفر ار جوانان خود را در این قائله از دست داد. پس به این راحتی نمی شود از عوامل و سران فتنه گذشت.
وی عنوان کرد: به عقیده بسیاری از کارشناسان سیاسی دنیا این کشور در دو مقطع و دو بار در طول تاریخ خود مظلومانه مورد هجوم دنیا قرار گرفت .اولین بار جنگی بود که توسط رژیم بعث عراق و بسیاری از ابرقدرتهای دنیا بمدت 8 سال بر این کشور تحمیل کردند و دومین بار هم فتنه 88 بود که نزدیک به 8 ماه جبهه استکبار با تمام قدرتش سعی بر براندازی این نظام داشت
این نماینده مجلس در پایان افزود : تنها راه برای عوامل و سران فتنه که بتوانند قدری در دنیا و اخرت خود را آسوده کنند عذرخواهی از ملت و نظام است و اگر هم تغییری خواسته باشد در احکام آنان رخ دهد در حیطه وظایف شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه خواهد بود.





تاریخ: پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 110128
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت